| Biežāk uzdotie jautājumi: | |
|
Pasažieris pazaudē viedtālruni
vai telefons ir izlādējies?
|
Ja pasažieris ir reģistrējies tiešsaistē, viņš bez maksas saņems iekāpšanas karti lidostā. |
|
Pasažieris pazaudē ierīci pēc
drošības kontroles iziešanas?
|
Tā kā pasažiera dati jau ir sistēmā, palīdzība tiks sniegta pie iekāpšanas vārtiem. |
|
Pasažierim nav viedtālruņa/
planšetdatora?
|
Ja pasažieris ir veicis tiešsaistes reģistrāciju pirms ierašanās lidostā, viņš bez maksas saņems iekāpšanas karti lidostā. (Taču viņam nebūs piekļuves reāllaika lidojumu atjauninājumiem.) |
|
Vājš Wi-Fi signāls vai
nav mobilo datu?
|
Tiklīdz būsiet reģistrējušies tiešsaistē, Digitālā iekāpšanas karte būs pieejama Ryanair lietotnē bezsaistes režīmā. |
| Lidojumi no Marokas? | Pasažieriem jāreģistrējas tiešsaistē kā parasti, bet Digitālā iekāpšanas karte jāuzrāda lidostā, lai saņemtu izdrukātu iekāpšanas karti. |
|
Pasažieris nav reģistrējies
tiešsaistē pirms ierašanās lidostā?
|
Būs jāmaksā lidostas reģistrācijas (check-in) maksa. |
NB! Lai sagatavotos jaunajai kārtībai, Ryanair aicina visus pasažierus lejupielādēt vai atjaunināt savu mobilo lietotni.

