KORPORATĪVO KLIENTU PĀRVALDĪBAS MENEDŽERIS - Key Account Manager
Darba pienākumi:
- ilgtermiņa biznesa attiecību veidošana ar uzņēmuma galvenajiem klientiem
- jaunu klientu piesaistīšana
- plānveida klientu piesaistīšanas pasākumu organizēšana
- augsta apkalpošanas līmeņa nodrošināšana, problēmu risināšana
- pārdošanas rezultātus un tirgus tendenču analizēšana
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība
- iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā amatā; pieredze pakalpojumu un tūrisma jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izcilas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas; papildu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS office)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, precizitāte, spējas strādāt komandā
- labas organizatora prasmes un prasme patstāvīgi plānot savu darbu
- augsta stresa noturība, atbildības sajūta, precizitāte
- vēlme sasniegt izvirzītos mērķus, pozitīva attieksme un pārliecība
Uzņēmums piedāvā:
- labvēlīgu darba vidi starptautiskā uzņēmumā un komandas atbalstu
- izglītības un karjeras iespējas ceļojumu nozarē
- konkurētspējīgu un motivējošu atalgojuma sistēmu (garantētā mēneša alga, neskaitot motivācijas programmu EUR 1600-EUR 2200 pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas
- darba vietu Rīgā
CEĻOJUMU KONSULTANTS
Darba pienākumi:
- noteikt klienta vēlmes un piedāvāt atbilstošus ceļojumu pakalpojumus
- plānot un pilnībā organizēt darījumu un brīvdienu ceļojumus individuālajiem un grupu ceļotājiem, rezervējot transporta biļetes, izmitināšanu, autonomu un citus ceļojumu pakalpojumus
- plānot un pilnībā organizēt konferences un pasākumus vietējiem un ārzemju klientiem, nodrošināt Baltijas valstīs ienākošā tūrisma pakalpojumus grupām un individuāliem ceļotājiem
- veidot un atjaunot klientu elektronisko datu bāzi
- pieņemt maksājumus
- risināt neparedzētu situāciju izraisītās problēmas, ieskaitot sūdzības un finansiālas atlīdzības
- veidot un uzturēt darījumu attiecības ar lielākajiem klientiem un darījumu partneriem
- sastādīt atskaites pēc pieprasījuma
- sasniegt noteiktos pārdošanas apgrozījuma un ieņēmumu mērķus
- apmeklēt un piedalīties ceļojumu nozares mācību un izglītojošos pasākumos
Prasības pretendentiem:
- teicamas latviešu un angļu valodu zināšanas; papildu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- pārdošanas un klientu apkalpošanas prasmes
- orientēšanās dažādos ceļojumu veidos (ienākošais, izejošais, darījumu, brīvdienu, grupu un individuālais tūrisms)
- izcilas komunikācijas spējas
- iemaņas risināt krīzes situācijas
- vēlēšanās un spēja strādāt komandā
- pretendentu pieredze ceļojumu konsultanta darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
Uzņēmums piedāvā:
- labvēlīgu darba vidi starptautiskā uzņēmumā un komandas atbalstu
- izglītības un karjeras iespējas ceļojumu nozarē
- konkurētspējīgu un motivējošu atalgojuma sistēmu (garantētā mēneša alga, neskaitot motivācijas programmu EUR 1500-EUR 1700 pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas
Lai pieteiktos, lūdzu, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks virzīti nākamai atlases kārtai.